کیهان شناسی قرآن و اهل بیت

کیهان شناسی قرآن و اهل بیت

اعجاز علمی قرآن در نجوم و کیهان شناسی
کیهان شناسی قرآن و اهل بیت

کیهان شناسی قرآن و اهل بیت

اعجاز علمی قرآن در نجوم و کیهان شناسی

پایان کار جهان چگونه است و چه زمانی اتفاق می افتد؟


سه سرقت بزرگ

1- ارائه نظریه جدیدی در مورد پیدایش کائنات

2- آیا جهان امروزی زائیده یک جهان قبلی است؟

3- پایان کار جهان چگونه است و چه زمانی اتفاق می افتد؟ 

  

آیا باید نسبت به تاریخ ظهور چنین اظهار نظر هایی در عرصه کیهان شناسی و فیزیک نظری احساس تردید و بد گمانی کنیم؟

ارائه نظریه های جدید آغاز و پایان جهان کائنات، و نتیجه محاسبات ارائه شده که دقیقا با ارقام ارائه شده در پایین یکی است چاره ای باقی نمی گذارد تا نسبت به آن احساس بدگمانی و تردید نماییم. در عرصه حقوق معنوی مولف این یک سرقت بزرگ علمی محسوب می شود.

 

در چند روز اخیر کلیپی تحت عنوان "پایان کار جهان چگونه است؟ و چه زمانی اتفاق می افتد" در فضای مجازی و در تلگرام منتشر شده است که پیش بینی می نماید 4 تا 5 میلیارد سال تا پایان جهان مانده است!



این پیش بینی دانشمندان غربی دقیقا عدد روند محاسبه فرجام و پایان جهان کنونی یا هفتمین آسمان است که در کتاب تبیین جهان و انسان نوشته استاد مرتضی رضوی و درقسمت پنجم مستند داستان آفرینش به طور مفصل محاسبه و اعلام شده است که تا پایان جهان کنونی 4/565/000/000 (چهار میلیارد و پانصدو شصت و پنج میلیون سال) باقی مانده است که پس از سپری شدن این زمان جهان کنونی یا هفتمین آسمان دچار نباء عظیم و یا بیگ بنگ هفتم خواهد شد و جهان جدید یا هشتمین آسمان از نو شکل خواهد گرفت.

این محاسبه پایان کار جهان در حدود سال 1371 یعنی دقیا 25 سال پیش در کتاب تبیین جهان و انسان منتشر شده است، جالب است بدانیم که دو دانشمند انگلیسی به نامهای استفان هاوکینگ و نیل توروک در حدود 20 سال پیش و دقیقا پس از پنج سال از انتشار کتاب تبیین جهان، یعنی در روز یکشنبه سوم اسفند 1376 – بیست و دوم فوریه 1998 میلادی در پی انتشار خبری با عنوان " ارائه نظریه جدیدی در مورد پیدایش کائنات » به نقل از خبر گزاری رویتر از لندن که در آن، ادعا کرده بودند « کائنات پیش از انفجاری بزرگ در 12 میلیارد سال پیش به اندازه یک نخود بیش نبوده است"

و این در حالی است که این نظریه برای نخستین بار توسط استاد مرتضی رضوی ارائه شده و دو دانشمند انگلیسی این نظریه را از کتاب ایشان سرقت نموده اند. استاد رضوی در کتاب خود محاسبه می نمایند که از پیدایش جهان کنونی که در ابتدا به اندازه یک نخود بوده است و از ششمین بیگ بنگ در حدود 13/687/000/000 (سیزده میلیاردو ششصدو هشتاد و هفت میلیون سال) گذشته است.


 

" آیا جهان امروزی زائیده یک جهان قبلی است؟" - انقلابی در نظریه های کیهان شناسی عنوان خبری بود که در صفحه دانش و فناوری به تاریخ 17 اردیبهشت 1385 در روزنامه همشهری منتشر شد!

جالب است بدانیم که غربی ها تا آن زمان به یک بیگ بنگ قائل بودند که پادماده و ذره ریزی با یک انفجار بزرگ به جهان کنونی گسترش و انبصاط یافت. اکنون آنها نه تنها از جهان بلکه از جهان های قبلی سخن می گویند!

و این در حالی است که در حدود 15 سال پیش از انتشار این خبر استاد مرتضی رضوی توضیح می دهند که: جهان های هفتگانه قبلی یا هفت آسمان از ماده کوچک اولیه سبز درخشان با شش انفجار و نباء عظیم بوجود آمدند که هفتمین انفجار بزرگ پس از 4/565/000/000 سال اتفاق خواهد افتاد و این پایان جهان کنونی وآغاز جهانی جدید خواهد بود.

 

این سه سرقت بزرگ ادامه دارد...و این ننگ از آسمان کیهان شناسی و از حافظه فیزیک نظری به چه آبی باید شست؟!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد